söndag 13 juni 2010

Livskvalitét

Jag var med som kökshjälp på Plommonets lillebrors student i torsdags, en oerhört lyckad dag med massa god mat och trevligt folk. Vi hade ett stort buffébord med små svenska flaggor i alla rätterna, och en underbar efterrätt med sockerkaksbotten, gräddde, ett marängtäcke och så vindruvor och hallon till. Hur gott som helst och jag fick laktosfri grädde! Min mage älskade mig litegrann när den slapp laktoschock! :)
Efter en mycket trevlig eftermiddag tog jag mig hem till föräldrahemmet där Pappa dukade upp ostbricka, vindruvor, vin, kex och knäckebröd. Vi myste i stearinljusens sken och hade en härligt avslappnad kväll. Kvalitetstid när den är som bäst!

Mys i vardagsrummet

Jag har lovat Plommonet och hennes mamma att lägga upp ett bildregn från studentbuffén, men det kommer lite senare idag, för nu ska jag bege mig ut på en springtur i vackra Skatås och bli sådär härligt efter-tränings-trött! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mer läsning:

pinit