söndag 2 maj 2010

Det man inte har i huvudet får man ha i...plånboken?

Vårruset närmar sig med stormsteg och jag längtar verkligen! Tyvärr så har jag ju förlagt min älskade pulsklocka, den låg i träningsväskan någon gång och pep så fort väskan guppade till, så jag la den på ett sånt där smart ställe. Vilket nu innebär att den är helt försvunnen från jordens yta eftersom jag inte för mitt liv kan minnas var det "smarta" stället var... Ska jag verkligen behöva köpa en ny, bara för att jag är lite glömsk?!
Saknar den! Men den är ju som tur är inget måste att ha för att kunna springa, den bara gör det hela lite roligare :)

Nu börjar mina Nässlor bli torra nog att göra te av, kikade till dem i morse och det såg riktigt fint ut, det liksom prasslade lite när jag pillade på dem. Torrt och frasigt, precis som det ska vara.




Idag ska jag ut i solen och samla på mig lite energi och D-vitamin nu när den äntligen kikat fram igen efter några dagars frånvaro. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mer läsning:

pinit